Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem zařízení. Nastavení můžete změnit v prohlížeči.

Odmítnout vše můžete zde.

Na zboží zakoupené přes kamenný obchod ELEKTRO BOUZ poskytujeme tyto KOMFORTNÍ služby NAŠIMI DVĚMA PRACOVNÍKY:


doprava, zapojení, donesení až na místo určení a instalace zboží naší dopravou ELEKTRO BOUZ , Na kopečku 24, 379 01 Třeboň v okolí provozovny cca 35km (v PO-PÁ v pracovní době od 8:00-17:30 hodin a v SOBOTU od 8:00-12:00).

Cena dopravy a sužeb k tomu spojené tzn. (odnesení zboží až na místo určení, zapojení-instalace výrobku a odvoz starého elektrospotřebiče) jsou ZDARMA pouze při zakoupení zboží v naší prodejně ELEKTRO BOUZ (NIKOLIV OBJEDNANÉ PŘES E-SHOP elektrotrebon.cz) a POUZE na zboží označeném DOPRAVA ZDARMA. Na akční a letákové zboží NENÍ doprava a instalace ZDARMA.

ZBOŽÍ SKLADEM
Zboží označené "SKLADEM" (skladem na prodejně nebo u dodavatele) značí, že zboží je k dispozici na skladě prodejny nebo u našich dodavatelů. Tento údaj nese pouze ilustrativní charakter, jelikož stavy skladů se neustále mění. Aktuální stav je vždy potvrzen našimi pracovníky e-mailem či telefonicky. Vaší objednávku potvrzuje automatický systém. Neznamená to, že je zboží opravdu skladem. V případě, že Vámi objednané zboží se nachází na skladě naších dodavatelů, doba dodání může trvat 2-14 dnů a i déle podle skladových zásob výrobce.

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 2 599 Kč
skladem ANO
naše cena 699 Kč
skladem ANO
naše cena 1 199 Kč
skladem ANO

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 7 490 Kč
skladem ANO
naše cena 1 499 Kč
skladem ANO

KONTAKTY

Elektro Bouz
Na Kopečku 24
379 01 Třeboň
tel: +420 720 280 220, 604 820 930
elektro(a)bouz.cz
Otevírací doba PO-PÁ 8:00-17:30,SO 8:00-12:00 hod.

OBCHODNÍ PODMÍNKY » REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ
REKLAMAČNÍ PROTOKOL

Reklamační formulář ke stažení zde.

Jak postupovat při reklamaci v servisním středisku?

Nejrychlejší reklamace vede přes autorizovaný servis výrobce. Seznam středisek, ve kterých odstraňují závady na zboží, naleznete v návodu k výrobku nebo přímo na záručním listě. Aktuální informace o nejbližším servisním středisku najdete obvykle také na internetových stránkách výrobce. Před odesláním výrobku k reklamaci doporučujeme servisní středisko telefonicky kontaktovat. Některé výrobky totiž není nutné do servisu zasílat, přijede je přímo k vám domů opravit servisní technik (velké domácí spotřebiče, televize, počítačová technika, apod.). 

Pokud budete výrobek do servisu zasílat, doporučujeme jej důkladně zabalit, aby byl chráněn proti poškození při přepravě. Společně s výrobkem nezapomeňte zaslat kopii nákupního dokladu (faktura), průvodní dopis s přesným popisem závady a kontaktní informace, aby vás mohl servis vyrozumět o průběhu a ukončení opravy. V případě, že jste při zakoupení výrobku obdrželi záruční list, přiložte jej k reklamaci. Záruční list je nutné zaslat potvrzený prodejcem.

Pokud nemáte v dosahu žádné servisní středisko, můžete navštívit naší prodejnu ELEKTRO BOUZ nebo zboží pošlete přímo na naše reklamační oddělení. V takovém případě prosím dodržte následující instrukce.

 

Jak postupovat při reklamaci v našem reklamačním oddělení?

Výrobek důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Nejjistější přepravní obal bývá původní obal k výrobku, který je přímo určen pro ochranu výrobku při přepravě. Výrobek doporučujeme posílat kompletní, včetně veškerého příslušenství, které bylo obsahem balení. Doporučujeme také zboží zasílat bez náplní (benzín, olej, voda a káva v kávovarech, plné sáčky ve vysavači, vlasy v hubicích a ve vysoušečích atd.).  Pro rychlou identifikaci doporučujeme přidat k výrobku kopii prodejního dokladu (faktura) a průvodní dopis, ve kterém popíšete, jaká závada se na zboží projevila. Pro tyto účely je možné využít formulář pro popis reklamace, který najdete níže.

 

VÝROBEK NÁSLEDNĚ ZAŠLETE NA NÍŽE UVEDENOU ADRESU ČI PŘEDEJTE OSOBNĚ V PRODEJNĚ ELEKTRO BOUZ TŘEBOŇ.

 

Reklamační formulář si prosím vyplnte, vytiskněte a přibalte k reklamovanému zboží. Prosíme o co nejpřesnější popsání vady. Dále přibalte prodejni doklad - fakturu (záruční list pokud byl dodán) a příslučenství k reklamovanému výrobku(pokud je součástí).

 

Reklamační formulář ke stažení zde.

 

Elektro Bouz

Reklamační oddělení

Na kopečku 24

379 01 Třeboň

Tel: 720 280 220

email: elektro@bouz.cz