Reklamační formulář ke stažení zde.
Jak postupovat při reklamaci v servisním středisku?
Nejrychlejší reklamace vede přes autorizovaný servis výrobce. Seznam středisek, ve kterých odstraňují závady na zboží, naleznete v návodu k výrobku nebo přímo na záručním listě. Aktuální informace o nejbližším servisním středisku najdete obvykle také na internetových stránkách výrobce. Před odesláním výrobku k reklamaci doporučujeme servisní středisko telefonicky kontaktovat. Některé výrobky totiž není nutné do servisu zasílat, přijede je přímo k vám domů opravit servisní technik (velké domácí spotřebiče, televize, počítačová technika, apod.).
Pokud budete výrobek do servisu zasílat, doporučujeme jej důkladně zabalit, aby byl chráněn proti poškození při přepravě. Společně s výrobkem nezapomeňte zaslat kopii nákupního dokladu (faktura), průvodní dopis s přesným popisem závady a kontaktní informace, aby vás mohl servis vyrozumět o průběhu a ukončení opravy. V případě, že jste při zakoupení výrobku obdrželi záruční list, přiložte jej k reklamaci. Záruční list je nutné zaslat potvrzený prodejcem.
Pokud nemáte v dosahu žádné servisní středisko, můžete navštívit naší prodejnu ELEKTRO BOUZ nebo zboží pošlete přímo na naše reklamační oddělení. V takovém případě prosím dodržte následující instrukce.
Jak postupovat při reklamaci v našem reklamačním oddělení?
Výrobek důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Nejjistější přepravní obal bývá původní obal k výrobku, který je přímo určen pro ochranu výrobku při přepravě. Výrobek doporučujeme posílat kompletní, včetně veškerého příslušenství, které bylo obsahem balení. Doporučujeme také zboží zasílat bez náplní (benzín, olej, voda a káva v kávovarech, plné sáčky ve vysavači, vlasy v hubicích a ve vysoušečích atd.). Pro rychlou identifikaci doporučujeme přidat k výrobku kopii prodejního dokladu (faktura) a průvodní dopis, ve kterém popíšete, jaká závada se na zboží projevila. Pro tyto účely je možné využít formulář pro popis reklamace, který najdete níže.
VÝROBEK NÁSLEDNĚ ZAŠLETE NA NÍŽE UVEDENOU ADRESU ČI PŘEDEJTE OSOBNĚ V PRODEJNĚ ELEKTRO BOUZ TŘEBOŇ.
Reklamační formulář si prosím vyplnte, vytiskněte a přibalte k reklamovanému zboží. Prosíme o co nejpřesnější popsání vady. Dále přibalte prodejni doklad - fakturu (záruční list pokud byl dodán) a příslučenství k reklamovanému výrobku(pokud je součástí).
Reklamační formulář ke stažení zde.
Elektro Bouz
Reklamační oddělení
Na kopečku 24
379 01 Třeboň
Tel: 720 280 220
email: elektro@bouz.cz