Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem zařízení. Nastavení můžete změnit v prohlížeči.

Na zboží zakoupené přes internetový obchod www.elektrotrebon.cz poskytujeme tyto služby:
doprava, zapojení, donesení až na místo určení a instalace zboží naší dopravou ELEKTRO BOUZ v okolí provozovny cca 40km (v PO-PÁ v pracovní době od 8:00-17:30 hodin a v SOBOTU od 8:00-12:00). Cena dopravy a sužeb k tomu spojené tzn. (odnesení zboží až na místo určení, zapojení-instalace výrobku a odvoz starého elektrospotřebiče) jsou ZDARMA pouze při zakoupení zboží v naší prodejně ELEKTRO BOUZ(NIKOLIV OBJEDNANÉ PŘES E-SHOP) a na zboží označeném DOPRAVA ZDARMA. Na akční a letákové zboží NENÍ doprava a instalace ZDARMA.

ZBOŽÍ SKLADEM
Zboží označené "SKLADEM" (skladem na prodejně nebo u dodavatele) značí, že zboží je k dispozici na skladě prodejny nebo u našich dodavatelů. Tento údaj nese pouze ilustrativní charakter, jelikož stavy skladů se neustále mění. Aktuální stav je vždy potvrzen našimi pracovníky e-mailem či telefonicky. Vaší objednávku potvrzuje automatický systém. Neznamená to, že je zboží opravdu skladem. V případě, že Vámi objednané zboží se nachází na skladě naších dodavatelů, doba dodání může trvat 2-14 dnů a i déle podle výrobce.



KONTAKTY

Elektro Bouz
Husova 76/I
379 01 Třeboň
tel: +420 384 721 171, 604 820 930
fax: +420 384 721 171
elektro(a)bouz.cz
Otevírací doba PO-PÁ 8:00-17:30,SO 8:00-12:00 hod.

DOPRAVA a PLATBA
Doprava a platba

Osobní odběr

Zboží je možno vyzvednout v provozní době: PO-PÁ od 8:00 do 17:30 hod a v sobotu od 8:00 do 12:00 hod v prodejně Elektro Bouz, Husova 76/I, 37901 Třeboň. Neúčtujeme žádný manipulační poplatek. Zdarma dopravíme zboží do 40 km od naší provozovny. Doprava zdarma se nevztahuje na zboží zakoupené přes e-shop a akční či letákové zboží a týká se velkých spotřebičů typu lednička, pračka, vestavěné spotřebiče, bojlery, televize.

Způsob platby

  • Platba dobírkou
  • Platba proforma-fakturou (po vzájemné dohodě)
  • Platba bankovním převodem
  • Platba hotově v místě provozovny
  • Platba kartou u přepravce
  • Platba hotově při dovezení naší dopravou do 40km
  • Splátkový prodej - ESSOX, COFIDIS

STANDARDNÍ DOPRAVA kurýrem PPL

Využíváme standardní dopravy přepravní služby PPL. Dodání v čase 08:00-17:00 hod. Před převzetím nezapomeňte zásilku překontrolovat a pokud zjistíte, že její obal je poškozený a je pravděpodobné, že by mohlo být poškozené i zboží uvnitř, zásilku nepřebírejte, nebo nás okamžitě kontaktujte. Předpokládáme však, že zboží bude doručeno v pořádku. Doručení za první zamykatelné dveře jedním pracovníkem.
Při platbě obdržíte doklad o zaplacení. Záruční list a návod v českém jazyce je přiložen v balíku. Při dodání poštou přijede řidič na Vaši adresu, a pokud Vás na ní nezastihne, nechá oznámenku. Zboží si můžete následně vyzvednout na poště, a to po dobu dalších sedmi dní.

Cena standardní dopravy, která závisí na váze vybraného zboží

Váha Cena dopravy
do 15 kg 149,- Kč
do 15 kg (větší rozměry) 269,- Kč
od 15 kg do 35 kg 369,- Kč
od 35 k do 50 kg 469,- Kč
od 50 kg do 80 kg 669,- Kč
od 80 kg do 120 kg 899,- Kč

Pokud zákazník špatně odhadne váhu nebo rozměr  a zadá nevhodnou částku za dopravu.Bude mu cena za dopravu automaticky změněna.Tato skutečnost  bude  telefonicky nebo el.poštou oznámena ještě  před odesláním zboží k odsouhlasení zákazníkem.

Dodávky předmětu plnění budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu, obvykle 2 - 14 pracovních dnů, ve výjimečných případech může být dodací lhůta delší. Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu na uvedenou adresu. Součástí dodávky není instalace předmětu plnění. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím standardně obsahuje návod na používání výrobku v českém jazyce a záruční list.

Při přebírání balíku nebo zboží od dopravce si zkontrolujte neporušenost obalu. Pokud by byl obal protržený, mokrý, pomačkaný nebo jinak porušený, uveďte to do protokolu nebo formuláře dopravce, který podepisujete při převzetí zboží,nebo balík nepřebírejte. Jedině tak lze později uplatnit reklamaci u dopravce, když bude zboží po rozbalení poškozené nebo nefunkční.